Les avellanes i el calci, tot va lligat

Coses que potser no saps: El calci és molt important per a la salut dels ossos. Qui no el pugui prendre a través de la llet i els seus derivats perquè és al·lèrgic o intolerant, pot començar el dia amb un grapat d’avellanes. Se sap que el calci és bo per als ossos, però també és útil per regulardeterminades funcions relacionades amb els músculs, les hormones, elmetabolisme i els nervis.

Llegir més

Si som a casa, més motius per l’avellana

Ara que hem estat confinats i en molts casos hem tingut poca mobilitat a casa i per tant hem augmentat el sedentarisme, ha calgut practicar tots aquells hàbits més saludables a nivell nutricional. És cert que ja es pot sortir al carrer i que recuperem una certa normalitat però, amb tot, sortim menys que abans i per altra part, hem de perdre part del pes guanyat. Una llegenda urbana molt

Llegir més

De l’avellana s’aprofit tot (però tot)

Com a fruit, l’avellana ens la mengem de mil maneres, la closca té moltesutilitats com ara fer de combustible. Però… sabíeu que un estudi realitat per laUnitat de Nutrició i Salut del centre Eurecat ha permès saber que la pell del’avellana, un cop aquest fruit ha estat torrat o si es raspa, és saludable perquèés rica en fibra antioxidant?Doncs si! La fibra obtinguda finalment serviria per a reduir el colesterol

Llegir més